П`ятниця, 23.02.2018, 23:06
RSДошкільний навчальний заклад №7
"КОЛОБОК"


Головне меню
Категорії
Мої статті [13]
Наші друзі
  • Міністерство освіти і науки України
  • К-П управління освіти і науки
  • К-П міська рада
  • ДНЗ №1 "Барвінок"
  • ДНЗ №2 "Гномик"
  • ДНЗ №5 "Олімпійський"
  • ДНЗ №15 "Джерельце"
  • ДНЗ №9 "Барвистий віночок"
  • ДНЗ №16 "Айболить"
  • ДНЗ №17 "Світлячок"
  • ДНЗ №20 "Дзвіночок"
  • ДНЗ №21 "Золота рибка"
  • ДНЗ №23 "Лелека"
  • Опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 29
    Пошук
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Форма входу
    Головна » Статті » Мої статті

    Формування самооцінки у дитини.

    Як підняти самооцінку дітей

    Формування самооцінки у дитини.

    Самооцінка - суб'єктивне бачення самого себе (свої зовнішні задатки, внутрішні якості, свої можливості та обмеження).

    Самооцінка:

    1. Неадекватна:

    а) зависока:
    -    гордість;
    -    зухвалість;
    -    вважає себе вище за інших;
    -    бачить в собі лише плюси;

    б) занижена:
    -    сором'язливість;
    -    невпевненість;
    -    різновиди страхів;
    -    бачить тільки мінуси.

    2. Адекватна - бачення в собі і плюсів і мінусів.

    Ще до появи дитини на світ в утробі матері вже починається формування самооцінки:

     

    ·       Від 0 до 1 року на самооцінку дитини впливає ставлення її мами до неї.

    ·       Від 1 до 3 років на самооцінку дитини впливає сприйняття навколишнього світу.

    ·       Від 3 до 6 років на самооцінку дитини впливає спілкування з батьками "Якщо мене приймають мої батьки, то мене приймає весь світ".

    ·       Від 6 до 10 років на самооцінку дитини впливають шкільні успіхи та визнання дитини вчителем.

    ·       Від 10 до 15 років на самооцінку впливають стосунки з однолітками.

    ·       Від 15 до 19 років на самооцінку дитини впливають формування ставлення до протилежної статі.

     

    Фактори, які впливають на самооцінку.

    1. Хибні цінності.

    Цінністю повинна стати сама людина. Ми маємо ставитись до  дітей   так,   щоб   вони   усвідомлювали   свою   значущість,   як особистість, незважаючи на речі та обставини, які її оточують.

    1) Неадекватне ставлення до речей.

    -    вчити дітей не бути кращими за рахунок речей;
    -    не прагнути до самоствердження через речі;
    -    виховувати правильне ставлення до речей.

    2) Жадоба освіти.

    -    вчити не мати фанатичного ставлення до освіти, як засобу самоствердження у суспільстві через здобуття знань.

    3) Заняття спортом.

    -    спорт не повинен стати самоціллю, як засіб самовираження, а лише методом вдосконалення.

    4) Зовнішній вигляд.

    -    через внутрішній дискомфорт дитина шукає самовираження за допомогою великої уваги до зовнішнього вигляду.
    -    адже зовнішній вигляд повинен стати індивідуальним відображенням внутрішнього світу;
    -    саме на збагачення внутрішнього світу дитини треба звертати увагу батьків; це допоможе уникнути неадекватної самооцінки.

    2. Адекватне самоусвідомлення.

    ·       Любов до себе - це не є егоїзм, а лише правильне самоусвідомлення себе, як особистості та частини суспільства.

    ·       Усвідомлення своїх можливостей, прав і обов'язків.

    ·       Правильне розуміння своїх слабких та сильних сторін.

    ·       Адекватний аналіз своїх помилок.

    ·       Люди сприймають нас саме так, як ми сприймаємо самі себе.

    Саме на батьках лежить велика відповідальність за формування і становлення дитини як повноцінної особистості.


    Категорія: Мої статті | Додав: kolobok (04.04.2013)
    Переглядів: 886 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:

    Copyright MyCorp © 2018
    Створити безкоштовний сайт на uCoz